Planiranje vlastitog primjera lekcije na način obrnute učionice započelo je već drugoga dana tečaja, paralelno s pripremnim aktivnostima vezanim za teoriju i praktičan rad na aktivnostima kakve se obično planiraju u "obrnutoj učionici".
Svaki dan tečaja je započinjao, baš kao i učenicima u obrnutoj učionici, s osvrtom na materijale koje smo prije sata proučili - svaki dan je predavač Michael Farrell svim polaznicima na mail, između ostaloga, poslao i materijale koje treba proučiti prije idućeg susreta u Teacher Academy Ireland uživo.
Osim dobrobiti postavljanja u ulogu učenika, dodatna dobrobit je bila u izboru materijala ponuđenih u okviru tečaja. Osim lekcija u kojima se objašnjava teorija obrnute učionice, dio nastavnih materijala odnosio se na učenje o zemlji domaćinu. Snažna kulturna komponenta je bila dodana vrijednost učenju u ovom tečaju.
Za vlastitu lekciju koju ću prezentirati zadnjega dana učenja u školi u Dublinu, odabrala sam jednu od tema važih u povijesti Irske a koju su domaćini uključili u više aktivnosti - priču o Velikoj gladi koja je prouzročila smrt velikog broja Iraca i emigraciju te tako značajno promijenila tijek povijesti.
Za prvi dio lekcije, dio koji učitelj treba poslati učenicima i koji oni samostalno uče kod kuće prije dolaska u školu, odabrala sam obrazovni video obrađen u alatu Edpuzzle koji učenici trebaju pogledati i odgovoriti na pitanja razumijevanja, nakon kojega slijedi umna mapa koju sam izradila u alatu Popplet a koju učenici trebaju proučiti i uz pomoć mape prepričati što su naučili iz videa. Video i umnu mapu sam uklopila u Powerpoint prezentaciju i snimila tako da učenici vide mene i čuju sve upute kako napraviti zadatak kod kuće.
Poveznica na snimku moga rada: The Potato Famine Lesson
U petak, 19. veljače, prezentirala sam svoj rad - prvi dio izrađen na način obrnute učionice, te objasnila kako bi se sat u razredu odvijao nakon što su učenici proučili materijale kod kuće.
Sat u školi bio bi posvećen dubljem učenju, ostavio vremena da se više i kvalitetnije posvetim pojedinim učenicima. Zadaci u razredu bi bili temeljeni na komunikaciji, suradničkom učenju, a krenuli bismo od onoga što su zapamtili i razumjeli kroz prvi dio prema primjeni, analizi, procjenjivanju i stvaranju novih tekstova u govorenju i pisanju.