Sustavi za upravljanje učenjem

  

Važno je imati mjesto gdje će učenici sigurno i jednostavno pronaći zadatke za rad kod kuće i kojemu će moći pristupiti da bi izradili neke od zadataka u razredu a često i zadaće. 

Digitalni razred postoji paralelno s fizičkim razredom i nastavni materijali koji se tamo nalaze, upute i zadaci čine cjelinu s materijalima na papiru, aktivnostima u fizičkom razredu. 

Na ovaj način omogućujemo učenicima kvalitetnije učenje, veću samostalnost i mogućnost boljeg upravljanja svojim učenjem. 


Osim sustava navedenih na slici, vrlo su korisni sustavi Loomen (Carnet), Schoology, Canvas. 

Važno je da učenici i učitelj nauče koristiti sustav tako da im je pomoć i omogućuje produženo i kvalitetnije učenje a ne predtavlja prepreku. Da bi se to dogodilo sve strane moraju imati pristup i vladati korištenjem sustava tako da im ne predstavlja nikakav dodatan napor ili stres. 

Koraci u izradi lekcije u obrnutoj učionici

  Rad u obrnutoj učionici traži pažljivo planiranje i povezivanje ishoda, vrednovanja, aktivnosti za rad kod kuće i aktivnosti za rad u razr...